تالار های تخصصی

ساخت وبلاگ

معرفی 10 نرم افزار جدید و رایگان برای iPhone!
3 سال قبل در: آموزش, اپلیکیشنبدون نظر
آیفون یکی از گوشی هایی است که کاربران بسیاری دارد و هر کاربر هم سلیقه ای متفاوت در انتخاب بازی و نرم افزار و … دارد که می توان گفت همین تنوع سلیقه ها منجر به تولید نرم افزار های مختلف برای آیفون شده است. نمی توان گفت تنوع نرم افزاری آیفون به اندازه سیستم های اندرویدی است اما می توان گفت از رقم خوبی برخوردار است. از آنجا که تعداد ارائه دهندگان نرم افزار های آیفون چندان زیاد نیستند تصمیم داریم هر بار که نرم افزار جدیدی معرفی شد، این نرم افزار ها را در مجله اینترنتی گویا آی تی در اختیار کاربران آیفون قرار دهیم. بنابراین با 10 نرم افزار امروز ما همراه باشید .

Alarm Clock HD

این نرم افزار یک برنامه هشدار است که برای بیدار شدن یا هشدار نسبت به زمان کاری که شما تنظیم می کنید عمل می کند. یکی از ویژگی های خوب این نرم افزار این است که می توانید به راحتی هر آهنگ و موزیک مورد علاقه خود را برای زنگ آن انتخاب کنید.

iMapMyRUN

این نرم افزار یکی از برنامه های روزانه و بسیار مفید است که جریان تغذیه ای شما را کنترل می کند، و با ارائه پیشنهادات و امکاناتی که فراهم کرده به شما کمک می کند تا بتوانید کالری و رژیم تغذیه ای خوبی داشته باشید .همچنین می توانید از طریق این برنامه دوستان خود را بیابید و میزان تلاش خود با این نرم افزار و به عبارتی نتایج دریافتی خود را بر روی شبکه های اجتماعی ارسال کنید. این که این نتایج را بر روی شبکه ها ارسال کنید یک نوع تبلیغ برای خود نرم افزار و ایجاد انگیزه در کاربران را موجب می شود پس حتما این کار را بکنید.

HopStop
HopStop

این نرم افزار برای دریافت اطلاعات شهری راه 62 شهر به کار می رود، همچنین کاربران با استفاده از این برنامه می توانند مسیر را به خوبی مانیتور کنند و بتوانند راه هایی را انتخاب کنند که مدیریت زمانشان را به هم نریزد.

Flipboard

این نرم افزار نام آشنا به شما کمک می کند تا از مطالبی که بر روی شبکه های مختلف نظیر ******، توییتر و…ارسال می کنید یک مجله بسازید. اگر محتوایی که به شبکه های اجتماعی ارسال می کنید همه از محتوای درجه یک هستند حتما برای حفظ ارزش کار خود از این نرم افزار استفاده کنید و آن ها را مجله کنید.

Google Currents

این برنامه هم نظیر برنامه قبلی برای ساخت مجله از علاقمندی های شما بکار می رود اما تنها تفاوت آن با برنامه قبلی این است که کاری به شبکه های اجتماعی ندارد بلکه از محتوایی که شما آن ها را مطالعه کرده اید یک مجله می سازد.

Pandora Radio / Spotify

این نرم افزار برای پیدا کردن آهنگ های مورد علاقه شما به کار می رود و هم اکنون دارای 15 میلیون ترک موسیقی است .

Eveote

این برنامه یکی از محبوب ترین نرم افزارها برای سازماندهی کارهای شخصی و ادرای کاربران به حساب می آید که استقبال کاربران از آن بی نظیر است. این برنامه برای اندروید هم وجود دارد. در هر دونسخه کاربران قادرند گوشی و تلفن و سیستم های خود را با هم همزمان کنند و به طور خاصی از سازماندهی کارهای خود لذت ببرند.

Dropbox

دراپ باکس همان جعبه جادویی است که به شما کمک می کند فایل هایتان به طور امن در آن نگه داری کنید. ظاهرا نسخه آیفون این نرم افزار به شما کمک خواهد کرد که از همزمانی خوبی بین گوشی و وب برخوردار شوید و هر جا که هستید از فایل هایتان بدون هیچ دردسری استفاده کنید.

Urbanspoon

این نرم افزار هم به کاربران کمک می کند زمانی که به دنبال یک رستوران خوب هستند، بهترین سرویس را بیابند و از غذاهای آن جا و دکوراسیون آن رستوران مطلع شوند.

Relax Melodies

همان طور که از نام این نرم افزار پیداست یک نرم افزار برای اهنگ های آرامش بخش محصسوب می شود. Relax Melodies دارای تعداد زیادی ملودی و دسته بندی های جذاب از صداهای آرامش بخش است که قطعا هر کاربری طرفدار آن است.
منبع:گويا آی‌تی - اخبار فن آوری و تکنولوژی

تالار های تخصصی...
ما را در سایت تالار های تخصصی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی niksaleh بازدید : 239 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 22:17


کارت گرافیکی یکی از قطعات اصلی در کامپیوتر است و با توجه به مدل و قیمت های متنوع این کارت ها در بازار این سوال همیشه در ذهن کاربران مطرح می شود، چه کارتی و با چه قیمتی مناسب سیستم و بودجه من است؟ یک اصل کلی در مورد کارت گرافیکی وجود دارد که اگر به دنـبال بازی و فعـالیت حـرفه ای نیستید کارت گرافیـکی را فراموش کـنید زیرا همان هسته های گرافیکی روی مادربورد یا پردازنده هم می تواند درخواست شما را انجام دهد اما برای بازی و اجرای برخی نرم افزارهای خاص احتیاج به کارت گرافیکی خواهید داشت.

اولین نکته ای که در خرید یک کارت گرافیکی باید در نظر بگیرید این است که چه انتظاری از آن دارید. مشاهده فیلم و کاربردهای عادی، طراحی گرافیکی دوبعدی مانند برنامه فتوشاپ یا سه بعدی مانند برنامه مایا، بازی های کامپیوتری ساده یا پیشرفته هر کدام به سطح خاصی از کارایی نیاز دارند. ضمن اینکه کارت های گرافیک موجود در بازار قیمتی بین 50 تا 700 هزار تومان و حتی بیشتر دارند که انتخاب صحیح از بین این کارت ها کار آسانی نخواهد بود..

برخلاف تصور اکثر افراد که حافظه را معیار اصلی برای خرید کارت گرافیکی در نظر می گیرند و با فرض اینکه سرعت بیشتر در کارت گرافیکی وابسته به ظرفیت رم بالاتر است باید گفت که قدرت کارت گرافیکی را نوع و نسل معماری پردازنده گرافیکی که GPU نامیده می شود، مشخص می کند. رم و فاکتورهای پردازشی متعدد جزو عوامل موثر برای بازدهی نهایی هستند. بنابراین ظرفیت حافظه در اولویت نیست و می توان آن را به عنوان دومین عامل موثر بر کارآیی کارت در نظر گرفت. پس اگر وضوح تصویر بالا و جزییات بهتر را انتظار دارید، نیازمند یک کارت گرافیکی هستید که علاوه بر قدرت پردازنده گرافیکی، ظرفیت رم آن هم برای شما مناسب باشد.

ضمن اینکه ظرفیت حافظه روی قیمت کارت نیز موثر است در حالی که اگر آن را به عنوان عامل اصلی حین خرید در نظر بگیریم ممکن است با این اشتباه روبه رو شویم که یک کارت با قدرت پایین تر را صرفا به دلیل وجود رم بیشتر انتخاب کنیم. حافظه گرافیکی نیز انواع مختلفی دارد و در حال حاضر حافظه های نوع GDDR5 بهترین کارآیی را دارند. در بازار کارت های گرافیکی نام های زیادی را مشاهده خواهید کرد که هر کدام طراحی و قیمت های مخصوص خود را دارند اما پردازنده تمام کارت های گرافیکی با هر نامی که باشند توسط دو شرکت AMD و انویدیا تولید می شود. کارت های گرافیکی که در آنها از پردازنده های AMD استفاده شده است با عنوان رادئون و کارت هایی که از پردازنده انویدیا استفاده می کنند با عنوان جی فورس در بازار شناخته می شوند.این دو هر کدام مشخصات و ویژگی های خاص خود را دارند و از نظر کارآیی و قیمت محصولات آنها نسبتا با یکدیگر مشابه هستند بنابراین نمی توان گفت الزاما یکی از آنها بهتر از دیگری است. البته معماری پردازنده در کارت های جی فورس که توسط انویدیا تولید می شود به گونه ای است که می تواند در برخی از نرم افزارها نیز مورد استفاده قرار بگیرد. به عنوان مثال نرم افزار فتوشاپ می تواند از توان پردازشی کارت گرافیکی جی فورس هم استفاده کند و تمام بار روی پردازنده اصلی سیستم نخواهد بود.

نکته دوم که هنگام خرید کارت گرافیک باید به آن توجه داشته باشید اعداد و ارقامی است که روی انواع این کارت ها درج می شود. باید در نظر داشت که این اعداد کدها و رمزهایی است که کارخانه تولیدکننده برای این کارت ها در نظر گرفته است و نشان دهنده مدل و رده کارت هستند. با افزایش این اعداد توان پردازنده هم بیشتر می شود با این حال در مدل های نزدیک به هم گاهی این تفاوت به صورت خیلی زیادی محسوس نیست.

به عنوان مثال زمانی که از مدل رادئون HD 6850 صحبت می کنیم یعنی این کارت به نسل ششم پردازنده های AMD تعلق دارد. عدد هشت رده کارت را مشخص می کند که معمولا رده های هفت تا 9 در میان مدل های نیمه حرفه ای و حرفه ای قرار دارند. عدد 50 نیز گروه این کارت است و ممکن است 30 یا 50 یا 70 باشد. با این ویژگی ها می توان گفت یک کارت AMD با مدل HD 6970 از این کارت قوی تر است. البته توجه داشته باشید که معمولا این مقایسه بین نسل های مختلف انجام نمی شود. به عنوان مثال کارت HD 5770 در برخی موارد کارآیی مشابهی با مدل HD 6850 دارد. شیوه نامگذاری در کارت های جی فورس اندکی متفاوت است و از نامگذاری سه عددی برای آن استفاده می شود. به همین دلیل شناخت این مدل ها معمولا ساده تر است. به عنوان مثال اکنون نسل پنجم انویدیا کارآیی مناسبی در انواع کاربردهای گرافیکی و سه بعدی دارد و در این نسل نیز می توان مدل هایی مانند GTX560 تا GTX 590 را به عنوان مدل های حرفه ای و فوق حرفه ای عنوان کرد، مدل های GTX 530 تا GTX 550 نیز انواع متوسط هستند.نکته سوم که شاید در نظر بعضی کاربران ساده به نظر برسد قدرت منبع تغذیه سیستم است. پس قبل از خرید کارت گرافیک حتما به قدرت منبع تغذیه دقت شود چون این کارت ها به صورت جداگانه و مستقیم به منبع تغذیه متصل می شوند.

بعضی از کارت های ساده و ارزان نیازی به منبع تغذیه جداگانه ندارند و انرژی خود را از طریق مادربورد سیستم تامین می کنند اما برخی دیگر احتیاج دارند که کابل برق جداگانه به آنها متصل شود. این کابل ها معمولا از نوع کانکتورهای شش پین هستند و در کارت های حرفه ای تر باید از دو کانکتور شش پین یا حتی هشت پین استفاده کرد. هر چقدر مصرف کارت بیشتر باشد گرمای بیشتری هم تولید خواهد کرد و باید به نوع سیستم خنک کننده آن نیز هم توجه نمود. البته این موضوع مورد تاکید اغلب سازندگان کارت گرافیکی قرار دارد.نکته دیگری که در انتخاب کارت گرافیک نباید فراموش کرد، تناسب فضای داخل کیس و کارت مورد نظر شماست. فضای داخل کیس های کوچک مناسب کارت های گرافیک کوچک است و کیس هایی با فضای بیشتر می توانند کارت های گرافیک بزرگ تر را پشتیبانی کنند.

رعایت این نکات به این خاطر است که گرما در فضای داخل کیس عنصر مهمی در نگهداری از کارت گرافیک است. گرمای تولید شده در کیس می تواند به کارت گرافیک صدمه بزند. در آخر اینکه تمام تولیدکننده ها براساس طراحی های اعلام شده توسط Nvidia و AMD کارت های گرافیکی خود را تولید می کنند، بنابراین روی مدل ها و برندهای متنوع و مختلف حساسیت نداشته باشید. البته نوع قطعاتی که روی بورد این کارت ها استفاده می شود ممکن است در بلندمدت اثر خود را نشان دهد. در پایان باید گفت گارانتی و قیمت دو گزینه بسیار مهم در انتخاب و خرید یک کارت گرافیک هستند.
منبع: سرزمین دانلود

تالار های تخصصی...
ما را در سایت تالار های تخصصی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی niksaleh بازدید : 254 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 22:17

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

تالار های تخصصی...
ما را در سایت تالار های تخصصی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی niksaleh بازدید : 254 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 22:17

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

تالار های تخصصی...
ما را در سایت تالار های تخصصی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی niksaleh بازدید : 236 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 10:06

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

تالار های تخصصی...
ما را در سایت تالار های تخصصی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی niksaleh بازدید : 231 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 10:06

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

تالار های تخصصی...
ما را در سایت تالار های تخصصی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی niksaleh بازدید : 242 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 20:48

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

تالار های تخصصی...
ما را در سایت تالار های تخصصی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی niksaleh بازدید : 258 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 15:19

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

تالار های تخصصی...
ما را در سایت تالار های تخصصی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی niksaleh بازدید : 241 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 15:19

متریک های داخلی سایت در پروسه سئو سایت ، لیستی از اقداماتی را شامل می شود که درون صفحات سایت اجرا می گردند. در اولین گام می بایست کلمات کلیدی انتخاب گردد. انتخاب کلمات کلیدی در بهترین فرم لیستی از آنها می باشد که تمامی حول کلمه کلیدی اصلی می باشند. این امر موجب می شود که گوگل و دیگر موتورهای جستجو این ذهنیت را پیدا نمایند که تمامی صفحات سایت شما در محوریت یک کلمه کلیدی انتخابی که همان در راستای سئو سایت شما می باشد و در نتیجه بهبود در رنکینگ خود در آن کلمه کلیدی را خواهید دید.

متریک های داخلی سایت در سئو

متریک های داخلی در سئو سایت که در قالب متاتگ ها ، چگالی کلمات کلیدی ، لینک دهی داخلی ، تنظیمات پیکربندی ، تایتل ها ، تیترهای داخلی و دیگر المان موثر بیان می گردد. در کنار این ها متریک های بیرونی سایت که در واقع در مفهوم اعتبار بخشی به سایت می باشند در معنای بک لینک ها و لینک گذاری خارجی در پروسه سئو سایت معنا می یابد.

لینک دهی داخلی کلمات کلیدی در سئو سایت می تواند تعداد دفعات تکرار و نیز اهمیت آن کلمه کلیدی را در سایت نشان دهد. عنوان صفحات ، تیترهای داخلی نیز بسیار پر اهمیت می باشند و سعی نمایید کلمات کلیدی خود را در عناوین و تیتر صفحات جایدهی نمایید. متاتگ عنوان ، متاتگ توضیحات در پروسه سئو سایت نیز در واقع بیانگر هدف و مقصود از ایجاد صفحه می باشند پس دقت داشته باشید که عنوان و نیز توضیحات مناسبی را برای هر صفحه انتخاب نمایید و از تکرار توضیحات برای تمامی صفحات بپرهیزید.

اصول بیرونی سایت در سئو

اصول بیرونی سایت در سئو سایت در معنای و تعبیری از لینک های خارجی می باشند که اعتبار را به سایت شما اهدا می نمایند. گوگل در رنکینگ سایت از فاکتور اعتبار سایت استفاده می نماید و این اعتبار را علاوه بر آیتم هایی که درون سایت وجود دارد از فاکتورهای بیرونی کسب می نماید. اگر در پروسه سئو سایت و بهینه سازی سایت ، از سایت های معتبر لینک دریافت نموده باشند در واقع این اعتبار به سایت شما انتقال می یابد که در پروسه سئو سایت و بهینه سازی شما الزامی می باشد. هرچه قدر کلمه کلیدی شما سخت تر باشد به اعتبار بیشتری از دیگر سایت ها نیاز دارید و یا همان به بک لینک های معتبر بیشتری نیاز دارید.

تالار های تخصصی...
ما را در سایت تالار های تخصصی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی niksaleh بازدید : 245 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 15:19

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

تالار های تخصصی...
ما را در سایت تالار های تخصصی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی niksaleh بازدید : 209 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 5:58

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

تالار های تخصصی...
ما را در سایت تالار های تخصصی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی niksaleh بازدید : 252 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 5:58

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

تالار های تخصصی...
ما را در سایت تالار های تخصصی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی niksaleh بازدید : 224 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 3:24

یکی از زیباترین کشورهای آسیا شرقی تایلند است که در سایت تایلند تور دات کام می توانید مطالب جذاب در مورد این کشور و تور تایلند مشاهده کنید.
بسیاری از مسافران تایلند از ما سوال می پرسند در تور تایلند به کدام شهرها و جاهای دیدنی تایلند برویم؟ خوب همان طور که گفته شد تایلند مکان های بسیار دیدنی دارد که روزها باید در این کشور اقامت داشته باشید تا بتوانید بخش کوچکی از این مکان ها را مشاهده کنید که در این جا در مورد برخی از این مکان صحبت خواهیم کرد.
جزیره جیمزباند پوکت

عکس های جزیره جیمزباند پوکت تایلند + جزییات

جزیره جیمزباند پوکت

عکس های جزیره جیمزباند پوکت تایلند که در تور تایلند به همراه جزییات برای شما علاقمندان تور پوکت فراهم آورده ایم با thailandtor.com همراه باشید.
عکس های جزیره جیمزباند پوکت تایلند + جزییات

جزیره Ko Tapu در نزدیکی جزیره پوکت واقع شده است. این جزیره که به جزیره جیمزباند پوکت معروف شده است سنگی است به ارتفاع ۲۰ متر که حدود مساحت ۲۰۰ متر آب دور آن گرفته است.
عکس های جزیره جیمزباند پوکت تایلند + جزییات

زمانی این جزیره معروف شد که در سال ۱۹۷۴ میلادی جیمزباند در یکی از فیلمهای خود «مردی با تفنگ طلایی» در این جزیره ایفای نقش کرد. این جزیره یکی از دیدنی های پوکت میباشد و به منظور رفاه حال گردشگران تورهایی برای بازدید از این جزیره تدارک دیده شده است.
کوه چانگ تایلند

در سال ۲۰۰۰ دولت تایلند ابراز امیدواری کرد که کوچانگ به عنوان پوکت بعدی توسعه خواهخد یافت. خوشبختانه با توجه به این موضوع که کوچانگ تقریبا به بزرگی پوکت است، ساخت و سازها و توسعه های رخ داده در دهه ی اخیر که شامل ساخت فرودگاه و مراکز اقامتی متعدد بوده به سختی از جذابیت جزیره و زیبایی چشم گیر آن کاسته است.
کوه چانگ تایلند + عکس کوه چانگ تایلند

جزیره چانگ بزرگترین جزیره در پارک ملی آبی کو‌چانگ به شمار می رود، منطقه ای رمانتیک که رویاهای عاشقان ساحل و دریا و دوستداران طبیعت را به واقعیت نزدیک می کند. با وجود اینکه امروزه توسعه های رخ داده منجر به بازگشایی نایت لایف و تفریحات شبانه در جزیره شده اما همچنان مهم ترین جاذبه توریستی کوچانگ شامل سواحل، آبشارها، و جزایر همسایه است. هرچند دهکده های ماهیگیری متعدد، مناظر دریایی و فرصتهایی برای شیرجه و غواصی این جزیره را به مکانی مفرح برای تفریح و استراحت تبدیل کرده است.
سفری یک روزه به جزیره مرجان پاتایا یکی از مهم ترین جاذبه های پاتایا، است. این جزیره که با شهر ساحلی پاتایا کمی فاصله دارد، دارای سواحل شنی سفید است و هر روز صبح لنج هایی به طرف آن حرکت کرده و بعداز ظهر بازمی گردند. می توانید این مسیر را با لنج و با قایق موتوری طی کنید. محیط این جزیره بسیار آرام، سواحل آن بسیار زیبا و آبهای آن دارای مرجان های بی نظیری است.
جزیره مرجان پاتایا تایلند

عکس های جزیره مرجان پاتایا تایلند + جزییات

گردشگران در این جزیره می توانند با قایق های کف شیشه ای، به تماشای این مرجان ها بروند. در اینجا امکان شنا، غواصی، حمام آفتاب، ورزش های آبی مثل اسکی روی آب و موج سواری برای همه وجود دارد و رستوران آن نیز با غذاهای لذیذ دریایی از گردشگران پذیرایی می کند. امیدواریم این مطلب سایت https://thailandtor.com/ برای شما عزیزان مفید بوده باشد.
منبع: تور تایلند


FacebookTwitterGoogle+اشتراک گذاری

0 نفر
0 نفر

دسته بندی : بانکوک,پوکت,تور تایلند

سفر به تایلند با سایت تور تایلند ( اطلاعات کامل)

  • شنبه 15 خرداد 1395

جزییات جدید سفر به تایلند با تور تایلند + عکس

جزییات جدید سفر به تایلند با تور تایلند + عکس

تور تایلند

جزییات جدید سفر به تایلند با تور تایلند thailandtor.com که همراه با توضیحات و عکس تورتایلند برای شما علاقمندان و دنبال کنندگان سایت تورتایلند را در ادامه می توانید بخوانید. سفر به تایلند

سفر به تایلند با تور تایلند به دلیل دارا بودن جاذبه های طبیعی و گردشگری مثل دریا ، کوهستان ، جنگل و وجود امنیت ، فرهنگ بسیار غنی و کهن و همچنین پایین بودن مخارج زندگی و تنوع غذاهای لذیذ و سالم بسیار لذت بخش و خاطره انگیز است.بهتره هشدارها و توصیه های لازم سفارت جمهوری اسلامی ایران به هموطنانی که جهت مسافرت عازم تایلند هستند را نیز بخوانید و مواظب باشید که بیما نشید. جزییات جدید سفر به تایلند با تور تایلند + عکس

همه چیز درباره تایلند از آب و هوا تایلند گرفته تا جغرافیای تایلند، غذاهای تایلند و هر چیزی که میخواهید درباره تایلند بدانید. 1- مذهب مردم تایلند 95 درصد مردم تایلند بودایی هستند. مسلمانان، با حدود ۴٪ جمعیت، بعد از بوداییان بزرگ‌ترین گروه مذهبی این کشور هستند.یک درصد باقیمانده سایر ادیان و مذاهب هستند. 2- زبان مردم تایلند جزییات جدید سفر به تایلند با تور تایلند + عکس

تایی یا همان زبان تایلندی یکی از قدیمی ترین زبان ها در شرق است و بیشتر مردم تایلند به این زبان صحبت می کنند . 3- واحد پول تایلند بات از اواخر قرن ۱۹ تاکنون واحد پول تایلند بوده است و هر بات به صد ستنگ تقسیم می شود. سایت thailandtor.com به زودی اطلاعات تکمیلی دیگری در این مورد را در سایت خود قرار خواهد داد. 4- اختلاف ساعت تهران و بانکوک ساعت در بانکوک ۳.۵ ساعت از تهران جلوتر است و فاصله هوایی تهران تا بانکوک نیز مستقیم ۷ ساعت است . 5- آب و هوای تایلند به دلیل نزدیکی تایلند به دریا بیشتر مواقع آب و هوا تایلند معتدل است. بهترین فصل برای سفر به تایلند از نظر کم بودن گرما و باران در تایلند، و برای سفر به بانکوک بین ماه‌های نوامبر تا فوریه و در فصل سرماست. دمای هوا تایلند در این فصل روزها ۲۸ درجه سانتیگراد و شب‌ها ۱۲ درجه سانتیگراد است و هوا کم ترین رطوبت را دارد. فصل گرما در تایلند از آوریل که گرمترین ماه آن است و جشن آب در تایلند نیز به همین دلیل در نیمه این ماه برگزار می‌شود. جزییات جدید سفر به تایلند با تور تایلند + عکس

6- سفر به شهرهای تایلند بطور کلی تایلند از نظر تفریحی کشوری بسیار غنی است. دیدنی های تایلند،مراکز خرید تایلند ،هتل های تایلند و مراکز تفریحی تایلند برای گذران اوقات فراغت بسیار عالی هستند..بانکوک پایتخت تایلند است و اکثر توریست ها مایلند به این شهر سفر کنند،با این وجود شهر های توریستی زیادی در تایلند وجود دارد . شما میتوانید شهر ها و جزیره های دیگری از این کشور رو هم انتخاب کنید به طور مثال میتونید بانکوک رو با تور پاتایا و یا تور پوکت یا سامویی ترکیب کنید . یا هر کدم از شهر ها به تنهایی انتخاب کنید.البته به سفر شما هم بستگی داره.اگه دارید برای خرید میرید بهتره به بانکوک برید.اگه برای تفریح میرید پوکت و پاتایا بهترین گزینه ها هستن. اگه هم خرید و هم تفریح بهتره اول تفریح کنید و بعد برای خرید به بانکوک برگردید. گردآوری: تورتایلند

تالار های تخصصی...
ما را در سایت تالار های تخصصی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی niksaleh بازدید : 245 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 3:24

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

تالار های تخصصی...
ما را در سایت تالار های تخصصی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی niksaleh بازدید : 253 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 3:24

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

تالار های تخصصی...
ما را در سایت تالار های تخصصی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی niksaleh بازدید : 242 تاريخ : شنبه 29 خرداد 1395 ساعت: 17:24

در بعضی از محیط های صنعتی که در معرض تنش و لرزش میباشند و امکان اجرای کفپوش اپوکسی در آنها نیست ، بهترین جایگزین کفپوشهای پلی یورتان صنعتی است توضیحات فنی کفپوش ورزشی پلی یورتان p.u اصولا ، مطابق با استاندارد های هانی پوشش کف سالنهای ورزشی چند منظوره با مواد مصنوعی بایستی دارای قابلیت ارتجاعی، برگشت پذیری سریع توپ،قابلیت یک پارچگی سطح ،بالاترین نیروی جذب ضربه و مقاومت بالا در برابر نیرو های دینامیکی و استاتیکی و همچنین جلو گیری از لغزش ورزشکاران بدلیل اصطکاک و گیرایی سطح کفپوش باشد.
شرکت کفپوش صنعت آریا سالهاست که با استفاده از متخصصان خود در زمینه کفپوش اپوکسی فعالیت می کند .کفپوش آنتی الکترو استاتیک بدون درز و یکپارچه از رزین اپوکسی با ضخامت 3 الی 5 میلی‌متر و بیشتر ضد لک و ضدباکتری با رنگ دلخواه و سطحی براق و شیشه ای که مهمترین ویژگی آن کانداکتیو یا رسانای جریان الکتریسیته، مقاومت شیمیایی بالا، عدم جرم پذیری، آنتی باکتریال، طول عمر بالا،، سرعت بالای اجرای عملیات، تنوع رنگ و طرح، نظافت آسان، مقاومت مکانیکی و عدم ترک خوردگی در کنار قیمت مناسب از تولیدات این مجموعه می‌باشد.
کفپوش اپوکسی بر پایه رزین اپوکسی و هاردنر پلی آمین بوده و صد در صد جامد می باشد. این پوشش با داشتن چسبندگی بسیار بالا به سطح بتنی و فلزی و همچنین سیستم هایی نظیر اپوکسی و پلی یورتان، مقاومت شیمیایی بسیار بالا در مقابل آب ، مواد شیمیایی، روغن ها، اسیدها، قلیاها و حلال های نتی و آروماتیک برای پوشش دهی کف بتنی و لزی سالن ها بسیار مناسب است. سازگاری آن با شرایط مختل آب و هوایی و حساسیت پایین آن به شرایط محیطی و قابلیت اعمال آسان آن کاربرد این پوشش را بسیار گسترده کرده است.

کاربرد پوشش های اپوکسی :

از کاربرد انواع محصولات اپوکسی میتوان موارد زیر را نام برد :

پرایمر فلزی، کفپوش اپوکسی برای مخازن سکوهای نفتی ، کشتی ها، پل ها، خطوط ارتباطی لوله های نفت.

پرایمر فلزی اپوکسی برای مخازن و لوله های زیر زمینی.

لاک اپوکی برای مدارهای چاپی و سیم.
پرایمر بتن اپوکسی

پرایمر فلزی اپوکسی برای لوله ها و مخازن و لوله های آب آشامیدنی .

پرایمر اپوکسی برای سر جوشها و اتصالات .
اجرای سیستم کاشی و سرامیک ضد اسید یکی از روشهای مناسب حفاظت سطوح به مدت طولانی در برابر عوامل خورنده محیط می باشد. کاشی های مورد استفاده از انواع سرامیک های خاص با مقاومت های شیمیایی بسیار بالا (Acid proof) هستند که با استفاده از ملات های ضد اسید که از که مهترین آنها ملات ضد اسید فوران وملات ضد اسید سیلیکات پتاسیم می باشد که بر روی سطوح بتنی چسبانده می شوند .

تالار های تخصصی...
ما را در سایت تالار های تخصصی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی niksaleh بازدید : 251 تاريخ : شنبه 29 خرداد 1395 ساعت: 16:13

شاید دیده باشید که برخی وب مسترها با تاکید اضافه بر روی برخی متریک ها سئو و یا به عبارتی over بهینه سازی بجای اثرگذاری مثبت بر روی سئو سایت خود، اثرگذاری منفی را منجر می شوند. متریک های سئو مواردی را شامل می گردد و حال برخی می خواهند با انجام بیش از حد این موارد تاثیر خود را در سئو بیشتر نمایند اما در حقیقت اثر منفی را در سئو سایت و بهینه سازی سایت خود اعمال می نمایند.

استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی در سئو سایت

یکی از مواردی که دیده می شود این است که از کلمات کلیدی بیش از حد استفاده می نمایند. برای مثال اگر کلمه کلیدی سایت سئو سایت است برخی وب مسترها برای اینکه گوگل رنکینگ بالاتری را به آنها دهد از کلمه کلیدی بیش از حد و بدون معنا استفاده می کنند. این تکرار بی معنی و بی مفهوم کاربسند بودن محتوا را از بین می برد و موجب می شود شاید کاربر پس از مطالعه و خواندن محتوا به دلیل تکرار بیش از حد کلمه کلیدی و نیافتن معنا و مفهومی در محتوا ، آن را رها نماید و سایت شما را ترک کند.

لینک دهی داخلی بیش از حد در سئو سایت

یکی دیگر از پارامترهای سئو سایت، لینک دهی داخلی می باشد. بدین معنا که با کلمه کلیدی خود به صفحه مورد نظر لینک دهیم. برخی وب مسترها با توجه به دانستن این مورد می خواهند با لینک دهی اضافه تاثیرگذاری را در روند سئو سایت خود بیشتر نمایند. یعنی اینکه در هر صفحه از سایت ، لینک دهی داخلی ربا بیشت از حد انجام می دهند و ممکن است در صفحه ای ده بار به ازای کلمه کلیدی لینک دهی نمایند.

تالار های تخصصی...
ما را در سایت تالار های تخصصی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی niksaleh بازدید : 236 تاريخ : شنبه 29 خرداد 1395 ساعت: 16:13

فوتر در تمامی صفحات تکرار می گردد پس یکی از بخش های مهم خواهد بود که در سئو سایت اثرگذار می باشد. اما چگونه می توانید به بهترین صورت این بخش را پر نمایید تا اثرگذاری بالای خود را در سئو سایت بگذارد.اینکه چه لینک ها و محتوایی را در فوتر قرار دهید در روند سئو سایت شما بسیار موثر و کاربردی خواهد بود. در ادامه به بیان فاکتورهایی که در فوتر باید رعایت شود خواهیم پرداخت.

آدرس در فوتر در روند سئو

در فوتر آدرس خود را درج نمایید. این امر موجب می شود که براساس موقعیت مکانی و شهر خود نیز در نتایج جستجو آورده شوید. برای مثال کلمه سئو سایت در تهران شاید توسط برخی کاربران درج گردد پس اگر شما تهران را در آدرس در بخش فوتر قرار دهید می توانید با تکراری که در صفحات قرار می گیرد این اهمیت را با گوگل بفهماند.

لینک دهی داخلی در سئو سایت

لینک دهی داخلی نیز به واسط تکرار و لینکی که ایجاد می شود در روند سئو سایت اثرگذاری بالا خواهد داشت و در روند سئو سایت بیان می شود که به واسط کلمه کلیدی به صفحه مورد نظر لینک نمایید. حال اگر در بخش فوتر خود لینک هایی با کلمات کلیدی قرار دهید می توانید به واسط تکراری که در صفحات مختلف می شود می تواند اهمیت و تاکید آن را به گوگل بیشتر معرفی و نمایان نماید. کلمه کلیدی شما اگر سئو سایت است پس حتما در بخش فوتر و یا در بخش کپی رایت آن را قرار دهید تا بدین واسط در تمامی صفحات تکرار گیرد و این موضوع نشان می دهد که سایت شما تا چه حد به زمینه سئو سایت مرتبط می باشد.

تالار های تخصصی...
ما را در سایت تالار های تخصصی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی niksaleh بازدید : 231 تاريخ : شنبه 29 خرداد 1395 ساعت: 16:13

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

تالار های تخصصی...
ما را در سایت تالار های تخصصی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی niksaleh بازدید : 232 تاريخ : شنبه 29 خرداد 1395 ساعت: 14:05

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

تالار های تخصصی...
ما را در سایت تالار های تخصصی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : خنجی niksaleh بازدید : 238 تاريخ : جمعه 28 خرداد 1395 ساعت: 22:15

خبرنامه